your love is something i can not remember

Har inte bloggat på typ 10 dagar, sorry. Helgen då. I fredags var det genrep inför dansuppvisningen och sen åkte jag, Jossa och Bea hem till J, käkade popcorn och kollade Talang och sjuka YouTube-klipp... Julia kom förbi en stund och sen tog vi en kvällsprommis och lämnade dem vid bussen. På lördagen var det dansuppvisningar. Vi var med 13 och 15 och bangade 17 och söndagens föreställningar, hehe. Den klockan 15 var roligast, för då var vi med på fyra danser, tekniken, vanliga discon, paren och gruppen! På kvällen käkade vi först middag hos Jossa och sen spenderade vi kvällen hos Felix och umgicks med trevligt folk. Idag har jag varit i stan med mamma. Har fått massa fina saker, visar sen. Vi gick även till Kungsan där O'Neill hade ett event. Man fick hamburgare och det var rätt najs. Sen sa jag hejdå till mamma och mötte upp Julia, Hanna och Lisa, åkte till Dieselverkstaden och kollade på Showcaseuppvisningen. De var duktiga små barn! Nu sitter jag här hemma och har ångest över allt plugg. Imorgon är det orienteringsdag, och jag är fett otaggad. PUSS. <3


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback